Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Förvirrad och saknar

Publicerad 2010-12-24 19:32:12 i Theo

Nu vet ja att många gottar sig åt min trista Jul.
Haft en skit dag, gråtit så de svider i ögona.
Har inte ens nån fam, dock prata ja me min älskade styv pappa. Hoppas han kommer å hälsar på mig snart. Sjukt att han bryr sig mer än mina egna föräldrar. Men sen sätter de ju spår när han känt mig halva mitt liv.
Å så pratat med plast syrran på msn, kändes skönt... Saknar henne faktiskt å hennes son=)

Vågar ja ge dig hela min famn eller ska jag släppa bamse innan jag blir sårad.. Jag vet ju inte. Har blivit så jädra nojjig efter va mitt ex gjort mot mig å min son. Hur han gick bakom ryggen m.m. Alla är ju inte likadana men kommer ja alltid vara rädd? Nu är det inget barn inblandat bara JAG..... Pust.... Aja den som lever får se....
Hoppas Nicke hör av sig snart. Blir tokig på att bara vara hemma...
Kärlek till er som förtjänar det <3
Saknar dig älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela