Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Go middag

Publicerad 2010-12-16 14:01:45 i Theo

Jaha går dagen då. Mötte upp Madde sen till försäkringskassan, sen hem så hjälpte hon mig att sortera alla Theo's saker, GULD värd är du tack. Till slut orka ja inte mer, kände mig yr å huvudvärk, kände lukten från honom iaf, så jag vet att han finns med mig mitt änglabarn. Kan inte fatta att det är sant. Känns som jag drömmer å aldrig vaknar.....  Ja va så trött så ja hann inte ta mina natt tabletter så ja somna utan men f****n ska aldrig sova utan igen,drömde bara om mordet, Hur HAN (nämner inga namn, respekt mot hans familj som iof inte visat nån stöttning utan vände mig ryggen samma dag han anhölls)  slängde ner Theo i sängen lägger ena benet på sängen å sen tar sats å slår i magen.... Å jag kan inget göra... Jag  är som en bubbla som bara tittar på.... Hur fasen kan man göra så MOT ETT BARN ??? HUR???? Jag hoppas han har det trevligt där han sitter, för jag betalar inte skatt för att han ska ha det bra, fast han har de f***n så mkt bättre där inne än vad jag har.... Rykten, fördomar, snack , bearbetningen av min sons död.... M.m. Vad har jag gjort för att förtjäna att förlora mitt barn??? Jag hade uppfostrat han så väl, han va ingen jobbigt barn inte ens från födseln, ett riktigt änglabarn....
Pust pust
Theos fina sten

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela