Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Längtar....

Publicerad 2010-12-16 23:57:44 i Allmänt

Gott nytt jul , längtar som F*n ..... Behöver nåt att längta till... Säger t.o.m Psykologen. Då "orkar" man längst å vill se framåt, samtidigt som ja inte vill.. Efter 27e Blir de Norrköping å shoppa loss inför kryssningen.... Woho, men asså ja behöver nog inte mer kläder, ja har ju redan shoppat som satan... Väntar fortf på min jacka... längtar längtar, trodde den skulle komma denna veckan, men hallå så dum jag är , jag glömde ju att det är HELG ox, så den kommer nästa vecka:D
Köpte ju nya skor i veckan å massa annat skit, men är redan sugen på fler skor.
Jag ÄÄÄÄÄLSKAR skor grrr....

Till Min Son Theo

Dagarna kommer dagarna går men här står jag helt ensam. Förlåt älskling för att jag inte skydda dig tillräckligt. ♥ mamma hatar sig själv för det. Hoppas du någon gång förlåter mig. Älskar dig så hjärtat skriker av smärta♥

Att leva utan någon man längre inte har. Saknaden är stor och man finner inga svar. En själ med minnen finns kvar. Saknar dig hjärtat. Vill göra allt för att de ska bli vi två igen. Tårar faller varje dag, mamma lägger sig med din snutte filt varje kväll. Saknar dig , det gör förbaskat ont utan dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela