Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Theo

Publicerad 2010-12-14 12:09:05 i Theo

Du är det vackraste som finns i himmelen å du va den finaste på jorden.
Saknar dig , du va den lyckligaste ängeln. Å ja den lyckligaste mamman, den glada mamman/person du fick mig att vara finns inte mer....
Saknar dig hjärtat så jädrans mkt....... Hjärtat är krossat , kommer aldrig bli helt....
Att förlora är de värsta man kan vara med om.....
Vad ska ja göra utan dig??? Ja planerar knappt jag tar allt som de kommer, Går in i "ditt" rum där dina saker ligger... Kan sätta mig på golvet å hålla om täcket du  låg på när du mördades å bara gråta eller kolla på min å P,s linnen med ditt blod på å vill bara skrika.... En dag ses vi. Förhoppningsvis snart....
Älskar dig så otroligt, Theo Patrik Hammarström Mammas ängel nu å då och för alltid!!!

Kommentarer

Postat av: Tiffany

Publicerad 2010-12-14 12:41:57

<3 jättefin blogg du har nu Zanna!

Man förstår knappt att det hänt ännu.. Sjukt!

Glömmer aldrig när jag sjöng, roligaste stunden!!

Du får lov att deppa ner dig, du får lov till allt, bara du själv som vet hur du själv fungerar..

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-12-14 19:28:26

finner inga ord.. bara tårar.. <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-16 15:41:44

Går inte läsa dina texter utan att få tårar i ögonen, du är stark, jävligt stark!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela