Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Till er anonyma

Publicerad 2010-12-16 22:09:59 i Theo

Jätte kul att så många läser min blogg om man kan uttala det på de sättet...
1. Ni kan iaf skriva ett namn, vore trevligt...
2. Från Anonym: Skulle vara intressant om du ville skriva hur din son dog, händelseförloppet typ. Förstår om det är jobbigt och inget jag kräver...
Svar.... läser du min blogg så står det hur min son dog... Om det är så kul å veta....
Mvh Zanna

Kommentarer

Postat av: nathalie.

Publicerad 2010-12-16 23:00:16

nyfikna jävlar..



du är bäst gumman <3

Postat av: Mikael Holmgren

Publicerad 2010-12-18 00:43:48

Hej där tjejen,hamna på din blogg av en slump,fy fan vilken fin son du hade(har)livet är inte rättvist.Ja va fan ska ja säga ,är en kille på 38 år 4 pojkar har grinar som en gris när jag läser om dig,stå på dig kan ja göra något för dig,såhör du av dig!!usch

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela