Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Till er som läser

Publicerad 2010-12-17 02:25:50 i Allmänt

Tack för responsen man får av er. Å ja är jätte nöjd med att så många läser, "idag"  va bloggläsningen uppe på 203 visningar.... Det glädjer mig med all positiv respons ...  klockan är 2.20 , vanligtvis hade ja sovit , men är ju hos Maria, å hon har fått mig på bra humör å tvärt om. Sjungt massa å flippat totalt.... Skönt att va "normal" men samtidigt innerst inne är ja inte så glad som ja ser ut att vara, för det fattas en stor del som jag aldrig kommer få igen... Hur jag än vänder och vrider på allt så kan ja aldrig se allt ljust, finns alltid något grått i allt....
------
Imon kommer Madde å hjälper mig med det sista, sen senare på eftermiddagen ska vi börja få in Marias skit i de "tomma" rummet. Ska bli skönt att slippa vara själv.... Sen kommer Natta flytta in some day:P hihi... Ska bli så kul faktiskt....
------
Tack för all värme ni ger mig...... Ni vet vilka ni är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela