Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Underbart

Publicerad 2011-02-28 13:19:46 i Allmänt

Lessen å glad, skäms för att jag träffat nån som får mig le igen. Det gör så ont att känna en viss kärlek till ett barn ja känt i några veckor. Men han liknar Theo såå det ilar om det. Det gör förbaskat ont-... Fått häja min Ad/hd medicin, bytt sömn medel å antidepp... fått mina nya mäbler förutom barstolarna... Va å fixa molnen på minnes tatueringen mellan skulderbladen. Känns skönt... Ne ska fixa mat me Anna nu, puss å kram


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela