Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Att folk ORKAR

Publicerad 2011-01-02 23:50:32 i Theo

Att folk orkar diskutera min sons mord än idag. Å försöka hitta andra förklaringar till vrf han dig m.m. Seriöst när ska de sluta?! När ska de sluta döma mig som mamma m.m. Jag gjorde allt jag kunde. Men jag själv känner att jag inte gjort det för då hade min älskade son levt idag....
Varje dag har jag dödsångest, funderar å funderar på hur jag ska göra. Men då lämnar jag allt , å andra får ta hand om mig som jag tog min son. Det vill jag inte heller. För det va ett H*lvete att gå igenom. Att begrava m.m. är mkt mer jobb bakom än man tror. Jag hoppas någon kör på mig elr att nåt sånt händer så har jag inte orsakat det själv. Hur kan folk skratta åt en person som ligger ner... Och NJUTA av det? Räcker det inte!? Jag förlorade mitt liv, mina allt. Jag förlorade 2 personer i mitt liv å hela mig.... Patric jag ÄLSKADE, försvann dagen han erkände, då va de inte samma person, sen att höra han i rättegången säga allt så lugnt å kallt. Å se hans familj vara såå kalla, å se den där jädra filmen kommer inte ihåg va de heter. Alla hoppar till jag skriker å känner smärtan, dom ända oberörda va hans familj å Patric, dom satt som de inte vore nåt. Och Theos "pappa" var ox mkt oberörd och njöt av att vara där... Han tänker bara på pengar.... Låter sin tjej betala av hans skulder som va på mer än 120 tusen för att få ett arv på 30 tusen å sen försöka få skadestånd för ett barn han inte kände elr visste hur han såg ut elr va han hade för personlighet... Vad är det för "pappa" som inte gratta elr julhälsa m.m. Förstår inte vrf jag får all skit. vad i helskottan är jag boven? Att jag inte hade microögon som kunde se bättre än man gjorde.
Snart 6 månader har gått sen mitt liv tog ifrån mig. MIN SON!!!!!! Sluta döm.... Ärligt skaffa er liv än att njuta å spekulera i om de finns andra metoder å fler bovar... Jag skulle gärna byta med Theo, för han skulle inte minnas om hans mamma mördades, bara veta om de å känna en viss tomhet... Men jag kommer få leva med detta resten av mitt liv.... Att mannen jag trodde skulle bli mer. Han jag planerade framtiden med å barn i sep skulle ta mitt ifrån mig. Som höll om mig i 2 dagar å lossades som ingenting. Hur tror ni de känns för mig? Att mördaren till min son höll om mig två dagar å sa att vi ska klara detta vi ska kämpa oss igenom detta tillsammans. 2 dagar senare står jag där ensam.... Hur vågar folk ens döma mig... Lyckligare barn fick man leta efter... Iaf innan Patric börja med det han gjorde. Charmigaste sötbebisen va han ox, glad hela tiden. Har ja gjort nåt fel om jag hade världens gladaste barn!? Tror de visade mer på ett bra jobb som föräldre .... Att ja hade hjälp från kommun va för att ja inte hade föräldrar som ställde upp. Det finns såna som klarar sig, men dom ville hjälpa mig eftersom jag RYMDE från Theos "pappa" Inget annat... Dom ville hjälpa mig så jag hade stöd efter allt jag gick igenom , sen ville jag behålla den hjälp ja hade. Är det fel av mig!? Hur ska jag någonsin klara mig igenom min sorg när folk KLANDRAR MIG för att vara kass mamma.... Är jag inte sårad tillräckligt måste man hugga fler knivar i en !!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Ditt

Publicerad 2011-01-03 00:41:15

ingen tycker synd om dig det är bara ditt eget fel. Gör det ända rätta nu

Postat av: Zanna

Publicerad 2011-01-03 01:18:31

Ditt:

vadå mitt egna fel. jag är ingen person som vill att folk ska tycka synd om mig. sen att JAG tycker synd om mig är en annan femma... va ger dig rätt att döma?

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-01-03 11:23:20

Lilla Zanna, vill bara sända en varm kram till dig och lilla ängeln Theo.

Postat av: ditt

Publicerad 2011-01-03 15:26:29

Du bara gnäller och gnäller och söker uppmärksamhet på facebook, försöker göra detta till en grej att få uppmärksamhet bara, ingen som tror dig

Postat av: Zanna

Publicerad 2011-01-03 15:34:37

Ditt; Vad vet du om det?!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-04 19:20:16

Ditt:



Vad vet du om någonting.... Du ränner runt rätt mkt ser ja... Va ja lägger ut å inte är upp till mig.. Jag nämner ju iaf inte deras namn. Vadå horar ut mig... Vad vet du om det!? Att festa är för att döva.. Kanske ska börja knarka kanske!!!!!!!!!!!? du vet inte ett skit om hur det är att ha fått sitt barn mördad så håll käften

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-01-04 21:39:43

Till "ditt", klart som fan Z ska ha uppmärksamhet efter vad som hänt. Får hon inte det är det som att säga ok till att mörda små barn eller att en människa går sönder av sorg. Och det är ABSOLUT inte ok!!!! Att skriva sådana kommentarer till en sörjande och kämpande människa är totalt absurt och rent av vidrigt och känslolöst! Om bloggen eller Facebook kan ge lite lindring eller ventilation av sorgen är det jättebra. Brist på empati och medkänsla gör den här världen till ett kallt ställe o det har dina kommentarer visat bra prov på!

Zanna, jag har läst den tråd du refererar till där folk spekulerar och jag kan säga att jag först tänkte att du borde ha sett eller förstått, men efter att ha läst din blogg tror jag inte längre så. Och bara där visar det att bloggen är bra, för de som spekulerar menar jag. Sen fattar jag inte heller varför det pågår, Theo kommer inte tillbaka, P har fått sitt "straff" (även om jag tycker att du får ta det straff han borde fått, saknaden o sorgen). All styrka till dig!

Postat av: jennie

Publicerad 2011-01-09 22:21:37

Till personen DITT



Ditt lilla sjuka helvete till människa. Att du ens orkar med dig själv fattar jag inte. Hur kan man hoppa på en mamma som förlorat sin son genom att någon mördat det?

Du är fullkomligt skadad & hoppas innerligen att din hjärna mognar snart.



Det som kommer hända honom efter han släpps fri kan du snart lugnt räkna med att du hamnar på listan. Säkert en av hans sjuka vänner som tycker det är helt okej att mördar andras barn bara man skyller på att det är mammans fel sen.Du om ngn borde inte finnas, farligt för oss andra att ha psykiskt sjuka i samhället!



Din fega råtta som sitter & kommenterar bloggar, tag det IRL med mig istället. Då ska vi se vems mamma som gråter sen. Då kanske hon kan förklara vad moderskänslor innebär!



Fan vad du gör mig hatisk, hoppas jag får reda på vem du är...



Rip söta Theo.

What comes around,goes around

<3 <3starka kramar till dig mor, kämpa på mot alla odds!



Postat av: Zanna

Publicerad 2011-01-09 22:28:12

Tack jennie. Jag har mina aningar... Men skriver inte de här... Vänner tror ja inte. för han hade knappt några... Vad jag vet. Han jobbade elr va med mig å Theo elr spelade fotboll... Tack för dom orden iaf <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela