Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Dagar

Publicerad 2011-01-20 09:53:27 i Allmänt

Igår träffa ja massa folk elr några, va på stan med Johanna, träffa på Martin å Rasmus, hjärtat banka över hundra (Rasmus va Theos kompis, å lika gammal)  sen gick ja å Johanna vidare till espresso house för att ja skulle lugna ner mig, det va som ett hugg i ryggen. Sen kom lilla Cissi hennes pojkvän sen hennes syster, kul å träffa dom... Sen va de att åka hem till farmor å vänta på Jessica's samtal. Efter nån timme ringde hon då va de stan igen. Sen blev de bio på bergakungen<3 tack hjärtat... Sen fick Diesel en skit snygg tröja av henne, å ja köpte ett par skor till honom pga allt salt.
Va sjukt trött när man kom hem. Mkt intryck när man är i stan så länge.
Idag blir det lunch med styvmormor som fyller år idag...
Farmor repar sig ox=)
Tack å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela