Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Dagar

Publicerad 2011-01-22 11:31:33 i Allmänt

*Dag 20 – Den här månaden
Varit hos farmor halva månaden, fixat hos min son, resten av månaden ska ja packa å hålla mig för mig sj.

*Dag 21 – Ett annat ögonblick
Ser inga andra än min son

*Dag 22 – Det här upprör mig
När man betalar för att fångar ska ha det bättre än de drabbade :@

*Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Inget just nu

*Dag 24 – Det här får mig att gråta
När jag tänker på hur jag blev förd bakom ljuset och förlora min son pga det!

*Dag 25 – En första
Om jag fick dra tillbaka klockan å aldrig träffa svinet

*Dag 26 – Mina rädslor
Har inga kvar. Har förlorat mitt allt. Mitt liv är inte så viktigt, va ja än gör blir det ändå fel

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela