Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Dagar

Publicerad 2011-01-15 13:44:01 i Allmänt

Dag 15 – Mina drömmar

Alla drömmar är förstörda.... Ända dröm ja har är att då träffa min son igen.

Dag 16 – Min första kyss

Marcus min första kärlek ox

Dag 17 – Mitt favoritminne

När Theo sa mamma första gången

Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Det var nog när jag vänta Theo. Stor som en ballong och min bästa vän hade "glömt" av min fördelsedag, så bidde det en båt tur. å ja försökte bada men fick inte för Theo=)

Dag 19 – Detta ångrar jag

Att jag träffa min sons mördare, samt hans pappa men hade ja inte träffat hans pappa hade Theo aldrig blivit till, så de blir lite dubbelt..



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela