Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

6 månader sen han begravdes

Publicerad 2011-03-03 16:37:00 i Allmänt

Denna dagen sög, ett halv år har gått sen ja tvingades begrava min son. varit i Mjölby ett bra tag nu, å va ute å gick me disse, nåt gick inte rätt i huvvet ja bara gick å gick skulle svänga men kunde inte. höll på att ramla å bli påkörd till platsen där ja stanna till. Vid Lundby badet där Theo bada dagen innan han dog. Ja bara stog där å grät, föll nästan ihop, sen på tillbaka vägen med fullt av tårar i ögona höll på att bli påkörd ännu en gång....
Kändes skönt när ja kom tillbaka, gick å la mig i Jockes säng å han kom när han fatta att nåt inte va rätt. Sen höll Anna mig sällskap å ja tjöt å tjöt.... Fattar inte va ja håller på med. Vrf jag gör sånt...


Känns skönt att få tillbaka en del av mitt lilv tillbaka. Men jag hoppar inte av glädje ännu, man vet aldrig vad som sker, tar dagen som den kommer å tror inget om något. Jag bara är i stunden..

Kommentarer

Postat av: Madelen

Publicerad 2011-03-07 16:59:51

Du är inte konstig på något sätt hjärtat! Jag vet att man känner sig som om något måste vara helt på tok fel med en, men det du gör är fullt normalt! Hur konstigt det än låter så är det fullt normalt om man ser till omständigheterna! <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela