Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

13 dagar kvar till 23 Juni

Publicerad 2011-06-10 23:35:52 i Theo

13 dagar kvar till min älskade prins skulle fyllt 3 år.... fattar inte. om två dagar är det 1 år sedan han togs ifrån mig..... Kan inte beskriva smärtan jag bär, mer än att humöret går som om jag har PMS... Klarar inte av en vardag ordentligt, vill bara försvinna. Känns som jag bara är ivägen å är för dyster. Måste förklara vrf ja är på ett sätt hela tiden, (då tror folk man vill att dom ska tycka synd om mig) men de vill ja inte. Jag vill att folk ska tycka om mig å älska mig för den är. Jag kommer nog aldrig bli den gamla Zanna, men utåt försöker jag iaf.






Finns inga ursäkter för vad du gjort
För att du krossade mitt hjärta
Breaking my heart agai krossade mitt hjärta igen
Här slutar våran tid ihop
Du krossade mitt hjärta igen
.







































Detta togs 7 juni 2010 halv sju på morra på min födelsedag. I år kom de ingen Theo som ville till mamma... Har aldrig haft så kass födelsedag i hela mitt liv....






Gjord av en god vän M.M
































Utan dig är jag ingenting. Jag är så glad att du kom in i mitt liv, dock vet jag hur jobbigt det är för dig, men vi ska klara oss igenom detta. Lova, för jag lovar det.... Du är mitt ljus som du tände efter 7 månader.







7 juni fyllde jag år, fick denna skönhet i present av älsklingen, nu har Diesel en kompis. Svea. Sjukt underbar..





Bytt smycken:) Rosa;)










Igår pierca ja mig igen och bytt smycke röd denna gång:P inte rosa:D







Nu orkar ja inte skriva mer men ska bättra mig
















































Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela