Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

ℒℴvℯ

Publicerad 2011-06-29 21:12:15 i Theo

13 Dagar kvar till 1års sen dagen hände, fattar inte, hur? Hur kan ja överleva detta? Hur:SAllt som skrivs på Fb ox.... 1år senare å dom orkar fortf tjaffsa om att ja borde sett... Hade ja sett elr förstått hade ja lämnat P.. Theo va/är allt för mig, han kom alltid i första taget, de kan alla som känner mig intyga.

Känns som jag är störd som lever idag, andra tar ju sitt liv, vrf har inte ja gjort de!?
Usch känner mig svimfärdig bara ja tänker på 12 juli :(
Försöker dra ner på lugnande, men svårt, med klumpar i magen, å tusen nålar från tå till topp... Å tankar om hur de skulle varit om han överlevde , hur skulle min son varit, utvecklingen m.m.
Är så trött, knappt sovit. Försöker dra ner på lugnande för att inte fastna i de, men svårt när det krampar i magen å känns som tusen nålar från tå till topp.... Va ska man göra?
Är dock glad att jag har Jocke, han fårdock stå ut med mkt, lite lättare att skriva daglig PMS typ, lätt för känna mig sårad elr arg.

Va hos Malin i förrgår , skönt å prata ut.. Hon försökte dock få mig att få ut mina känslor, men de gick inte så bra. usch, känner mig svimfärdig bara ja tänker på 12 Juli. 1 år har redan gått då fy f*n....
Over and out orkar inte skriva mer,

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela