Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

5 månader med kramper

Publicerad 2010-12-12 12:35:11 i Allmänt

Krampar varje morgon. Alltid blöt om ögona när ja vaknar, men ja tackar mina vänner som finns å ställer upp
( Vissa tycker väl det är fel av mig att lägga upp dessa bilder, mig för mig har dom en betydelse... Älskad och saknad
Saknar min glada ängel
Madde M
Madde G
Lina
maria
Munk
Nagge
Natta
Denise
Med flera...
Dom som verkligen funnits när ja mår skit och FINNS....
Idag får jag stöttning av Maria och Natta kanske Munk ...
De tackar jag mkt för....
Jag skäms så de skriker.
Dom jag skrivit är dom som sett elr kommer se min smärta
Jag är er evigt tacksamma som orkar med å "se på" när jag smärtsamt... PINSAMT ska ni veta

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-12 12:59:30

Sänder dig en styrkekram.Vilken vacker ängel.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-12 19:51:55

Du ska inte skämmas för nåt. du har rätt att göra vad du vill! Stå på dig zanna!

Stor bamsekram!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela