Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

5 månadersedan

Publicerad 2010-12-12 11:36:32 i Theo

Idag är det 5 månadersedan min son mördades av min dåvarande sambo som jag trodde va min kärlek. Blivande pappa å blivande man... Men NEJ. Han va ett svek...
Orkar inte ens skriva, vakna med klumpar i magen.....
Två låtar som ägnas till min son

( hans begravningslåt)

( ägnade Malin Lindh oss, hade vi känt hhenne tidigare ville hon sjunga den för dig)
Ägnad av Lina Hörnström <3

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-12 11:44:48

Älskade, finaste, vackraste, underbaraste Theo.. fan! Livet är så förbannat jävla orättvist. Varför? Du är så sjukt saknad, du anar inte..

Zanna, finaste änglamamma! Jag vet att vad jag än säger, så finns det inga ord som räcker till.. men, du besitter sådan styrka, du gör det! Jag vet att du inte tror på det, men du gör det hjärtat. Du lever vidare. Och fortsätt med det, för Theos skull. Han vill det, jag lovar. Han vill inget hellre än att vaka över dig när du går på jorden.. sen när tiden är inne väntar han på dig vid porten till himlen!

Och du Zanna, jag finns här för dig, hela tiden!

Postat av: maria

Publicerad 2010-12-12 12:12:06

Älskade Zanna <3

Finns här för dig det vet du <3

Genom dina bra och dåliga dagar så kan du alltid höra av dig till mig.

jag kan ens inte tänka tanken hur jobbigt det måste vara för dig men genom tiden så kommer du att bli bättre , du kommer lära dig att leva med det även fast det kanske inte känns så just nu. Och du har bra vänner som älskar dig som finns där för dig <3

Och jag är en av dom. <3

Älskar dig hjärtat <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela