Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Allmänt....

Publicerad 2010-12-10 17:46:52 i Allmänt

Allmänt då. Blivit sjukskriven , trodde jag skulle klara av skolan, ha något att fokusera sig på men icke sa nicke.... Blir galenpanna på att vara hemma. Men träffat sjukt underbara männsikor ist. Men som sagt jag kommer nog inte kunna lita på någon på ett 1000 tals år, men man märker vilka som är ens vänner ändå...
Nu ska ja skryta lite så jag blir på bra humör. Jag har äntligen köpt mig min soffa som jag velat ha sen hmmm långt tillbaka :D:D:D:D Och beställt mig en ny jacka så jag kan slita den gamla i stycken. Mår skit när jag har den , eftersom jag fick den av exet, vill helst inte ha sånt kvar, Hittar jag bilder på han börjar tårarna rinna samtidigt som mordblicken kommer fram... Usch hur kan en människa göra så???? Aja sak samma, nu skulle jag skryta inte gnälla... Sen har jag köpt mig en hund ox så jag har vissa "rutiner" kvar, hela mitt liv försvann å föll ihop. Men lilla Diesel (chihuahua) är verkligen en räddning för mig. Absolut nu när jag går hemma om dagarna....
Lite bilder Puuuh
min älskade soffa
Min älskade soffa, å nagge å Disse=)
jackisMin efterlängtade jacka
min lilla skit:D
Min älskade vovvsing
Igår skulle vi ut å dansa men de bidde inte så... Blev lite förfest hos jocke sen Plaza, skönt när det inte är röj för min del å mitt mående.
Jocke å ja:P
zanna å jocke
Goingen får mig att le
Söta Natta är så glad att jag träffat dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela