Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Besök igen...

Publicerad 2010-12-11 19:45:21 i Allmänt

Gud så glad jag blir :
du tänkte fråga om du inte gör ngt ikväll kanske du vill komma över o se lite film
Zanna -Theo ... säger (19:30)
orkar inte gå.....   är fullproppad med tabletter, sover din snorre än? ni kan inte komma hit? sova här kanske? har resesäng om de behövs?
'                                            Maria ''-- säger (19:31)
oh han sover nu   men ja kan väcka honom om du vill...
tkr du behöver lite sällskap
Zanna -Theo ... säger (19:31)
vore SJUKT underbart om du skulle de´´kunna de. ja har ju plats å allt.
hade ja inte mått som ja gjort hade ja inte tvekat att gå till dig.
'                                            Maria ''-- säger (19:32)
joo men de e klart pluttan
Zanna -Theo ... säger (19:32)
Maria säger:
du tänkte fråga om du inte gör ngt ikväll kanske du vill komma över o se lite film
Zanna -Theo ...
orkar inte gå.....   är fullproppad med tabletter, sover din snorre än? ni kan inte komma hit? sova här kanske? har resesäng om de behövs?
Maria ''-- säger
oh han sover nu   men ja kan väcka honom om du vill...
tkr du behöver lite sällskap
Zanna -Theo ...
vore SJUKT underbart om du skulle de kunna de. ja har ju plats å allt.
hade ja inte mått som ja gjort hade ja inte tvekat att gå till dig.
Maria ''-- säger
joo men de e klart pluttan
Maria å bebis
Gud blir så rörd när människor visar att dom finns... Jag mår så dåligt och är lycklig att ja funnit vänner som är som mig.... TACK

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela