Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Bra och tråkig dag

Publicerad 2010-12-17 11:50:53 i Allmänt

Go middag:P
vakna sent som vanligt elr ah Maria väckte mig 11, vilket jag fortf tycker är sent för att vara jag.... Sent för mig innan Theo mördades va typ 9-8 annars.... Så nu blir de att möta upp Söta Madde och göra klart det sista packa ner Theos saker lite finare, å sälja vagnar å såna saker. Gud de skär i hjärtat men hans saker får inte min son tillbaka, många tycker säkert jag är dum i huvudet " för hade ja förlorat mitt barn skulle ja aldrig klarat mig som dig, skulle aldrig göra mig av med mitt barns saker" har ja fått höra X antal ggr. Men det är upp till mig. Han finns i mitt hjärta mina tankar på min ARM å fotografier över allt i mitt hem.... Usch JOBBIGT. Men sen måste vi göra plats eftersom jag får inneboende snart, senast början av januari... Åh så skönt faktiskt men blir jobbigt samtidigt eftersom jag varit helt ensam typ ett halv år. Nu ska man börja anpassa sig å man ska komma överräns å allt igen... Men vill man så kan man. Allt fixar sig med lite vasselin:D *Skämt å sido* Vi är rätt lika vilket gör att vi kommer nog trivas skit bra ihop.... Jag längtar som tusan och det tror jag flickan min gör ox=)))
Jaha då har man varit rolig å beställt 4 likadana tunikor i olika färger å en bh =))) nice asså...
Ikv ska Maria å Natta komma så ska vi fixa så dom får in sina saker... Iaf börja flytta över Marias saker=) Mysigt....
Ni gör min svartgråa dagar ljusare.... Ni är så himla underbara, ni får mig att le för en stund, å dom stunderna betyder MASSOR för mig...
Älskar er redan....... Skriver mer ikv. Nu ska ja byta kläder å möta Madde...
Puss på er å ha en fin dag=)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-17 12:25:37

Vart har u beställt tunikan ifrån? Jättefin! / ella

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-17 20:07:53

Hej hej bara jag

Så fin bild

Ha en fin kväll

kram

Postat av: Tiffany

Publicerad 2010-12-17 20:37:26

Frågar som ovanstående :) Vart beställt ifrån?

Sån skulle jag vilja beställa!

Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela