Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Diesel

Publicerad 2010-12-15 22:38:00 i Allmänt

Nu ska ja berätta om min STOOOORA chihuahua=)
Diesel blev 2 i nov , har nu haft honom i två månader, känner att det är ett bra val, vissa rutiner finns kvar ist för blöjbyte måste ut i äckliga kylan
Underbara hund får man leta efter å keligare..... Älskar dig Diesel <3
Känns så speciellt, han ska  ALLTID mysa med Theo's snuttis. Är det ett tecken på nåt? va vet ja... Tänk om jag bara kunde få tillbaka min ögonskatt å ha Diesel å leva lyckligt ist!!??

Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:58:54

Mycket snyggt gjord

Jag är glad att hitta mig

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-15 23:05:48

alltså ursäkta min icke känsliga finhet... men till och med jag hade gjort din DIESEL tatuering finare. Katastrof.

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 23:36:27

Nu ska jag dra mig tillbaka

Gonatt

Postat av: Eva

Publicerad 2010-12-16 12:26:51

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag könde hur mina tårar bara började rinna ner för mina kinder när jag läste om din son.

Jag känner för dig och jag önskar jag kunde trösta dig på något vis. Allt jag kommer på är bara: tänker på dig och din stora sorg.

Många kramar från Eva

Postat av: Zanna

Publicerad 2010-12-16 13:28:05

Anonym, tror du jag bryr mig??? Moget att va helt annym ox....



Kaffebönan tack=)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela