Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Går dagen och lite om dagen

Publicerad 2010-12-28 08:06:47 i Allmänt

Det blev en liten shopping tur med Daniel som skulle köpa några t-shirts å tröjor som va sluuuut=) Å ja skulle BARA köpa leggins å hårfärg men sen blev de säkert ett 10 par trosor en bh, en tiger topp, ett svart linne, två tröjor som jag redan har fast två andra färger:P hmm hårfärg till mig å Natta, bad hair day mössa:P å fingervantar uch för tumvantar som ja köpte sist. tappar ju kopplet me dom haha... sen köpte ja ju tofflor ox. Älskar tofflor, vet inte hur många ja har redan :P Men man kan aldrig få för mkt av nåt:D
Sen minns ja inte om ja köpte nåt mer, bilder kommer senare ikv:P

Om en stund ska ja klä på mig å dra mig till Johannelund å lämna min vovvsing å fixa håret:D
Tusan att resten av de ja beställde kommer i eftermiddag elr imon men de får Natta elr Lina fixa på mig ist=)
Party tomorrow girls <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela