Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Går dagen!

Publicerad 2010-12-18 15:10:23 i Allmänt

Sov ju då hos Maria å flummiga som vi va, hon fick mig på gott humör efter att ha sorterar Theos saker, dagen efter de Kom Madde sötnosen å hjälpte mig med ännu mer saker, Seriöst kan man ha så mkt grejer som ja har till Theo, trodde inte de. Oftast *överdriver" man när man säger "jag har så mkt saker" men bokstavligen har ja hur mkt som helst:( Trvätta två maskiner som BARA är Theos kläder... Kan fortf inte fatta, känns som ja plockar undan dockkläder  dess leksaker när jag håller på... När ska jag verkligen fatta att MIN son är borta, inte kommer tillbaka? Det är ju min största önskan att få höra " mamma jag är tillbaka, var bara tvungen att försvinna ett tag , men nu är jag här igen för att STANNA" :( Tack Madde för all hjälp.... Utan dig hade det aldrig blivit av <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela