Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Hopplöst

Publicerad 2010-12-15 16:52:39 i Allmänt

Igår va ja å tatuera mig, tack Natta för att du följde med, får ont i magen bara höra "mjölby"
Sen åkte vi till Hanna, fick smycken av henne så bytte smycken i brösten å naveln "bitch" hahah thats my name so dont fuck with me ;)
Sen promenixa ja till munk å vänta på att Natta skulle fixa sig hemma, som möka vi oss hem till mig å mös ner oss i min lilla lilla soffa=)
Somnar nästan
Men ja höll på att somna... Mys
Denna goingen verkställer hur mitt liv är idag ett H*LVETE rent ut sagt
Sen blev de mys hemma men vi va så trötta
Idag har jag hmmm varit på försäkringskassan å fixat å donat där... Sen träffat Madde... GULD värd.... Hjäpt mig sorterade å fixa med Theo's leksaker och kläder. Pust har sån huvudvärk å frossar som fan.... Vet inte vad det är med mig.... Hur kan kläder å sånt ta kol på en. Kläderna är ju inte Theo. Bara minnet av de han hade på sig. Kände hans doft på ett par byxor idag. Lycklig jag blev, jag hoppas å tror att han finns vid mig å ja hoppas min son alltid finns vid min sida... Älskar dig hjärtat mitt.... Du är mammas ögonsten vare sig du levde eller är död. Du är mammas allt å kommer alltid vara de....
Till er som kommenterar och läser. Jätte kul att så många läser, jag har ca 90-115 läsare varje dag. Och tack till er som skriver en rad, det värmer i mitt hjärta vare sig jag känner er elr inte.... Tackar ännu en gång.....

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-15 19:28:26

Hjärtat, Theo kommer för alltid att finnas vid din sida och vaka över dig, alltid alltid alltid! Och han vill inget hellre än att du ska leva, för honom! Tro mig. <3

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:20:08

Tingeling

Du anmälde dig hos mig, kika in om de var du som fick en banner länkad

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:24:53

Tryck på en av bilderna, se om du är med

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:28:19

Grattis till dig

Gjorde de lite spännande

Du har fina bilder i din blogg

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:48:23

En fråga

Lämnar inte folk kommentarer till dig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela