Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Jul ångest

Publicerad 2010-12-23 15:48:38 i Allmänt

Julen närmar sig och ångest stiger ... Tatuera mig igår. Dock inte inte klar. Min kropp sa ifrån. Så fortsättning följer på den. Sötnöten kom runt ett, minns inte att jag pratat i tel, Då fick ja Rom haha usch å Stor toffifee, så sött å ja fråga vrf, För att det är jul. Tack hjärtat... Hur ska jag överleva min första jul utan min son, HUR????Julkortet från förra året.
Theo med den röda mulen:D
Saknar dig älskling. Känns konstigt att inte ha köpt julklappar detta året...
Får ont i magen så fort ja går förbi leksaksaffärer elr avd med barnsaker.
Köpte denna till minna iaf, det ska vara en skyddsängel, Men den kanske jag borde köpt innan allt hände!? Man är duktig på att vara efterklok, men sen ska man kanske tro på sånt ox?!
Hitta massa julbilder på sötnosen , orkar inte lägga upp allt idag... Riktig depp dag, undrar hur de blir imon ÄNNU värre... Tack å hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela