Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Längtar .......

Publicerad 2010-12-13 15:21:53 i Allmänt

Åh vill bara ha min jacka nu nu nu . Skulle åkt till Gbg imon men jackan kommer i vecka , är typ desperat efter den då ja mår skit att bära jackan som HAN köpte till mig ..... Imon blir de ny tatuering ox . Ska bli sjukt skönt med ny smärta . Piercade ju naveln båda brösten å läppen för två veckor sen å de kändes heller inte !! Längtar tills dom är läkta så ja kan köpa smycken :)))) Mkt på gång nu.... Ska iväg en sväng till Ikea med Natta å köpa två glas vitrinskåp som ja ska ha Theo minnen i  i veckan. Sen blir de hem till Maria å ha måndas mys  Thai mat<3 Puss puss





jackis


Jag har fått höra att man smalnat ner, det ser inte jag ... Eller jo NU börjar jag se och är skit glad att brösten inte blivit mindre;).... Shit shit Men skönt!!


Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2010-12-15 22:02:38

Hej hej

Vad fin bild på dig



Läste lite, fy vad ska jag säga

kram

Postat av: Zanna

Publicerad 2010-12-15 22:04:25

Tack så mkt ! kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela