Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Ny färgat hår å packning

Publicerad 2010-12-28 22:19:14 i Allmänt

Jaha då kom man precis hem, tro fasen ja glömde min tång hemma så Natta sätter i håret sen, sen kom min andra beställning ida:D Kommer bli as fint:D Nu är ja hel svart ox, de känns konstigt hahaha
Ska snart börja packa haha vettefasen va man ska ha med sig imon haha... Men de fixar sig:P

Köpte ju massa skit igår Tröjan ovan +rosa, mössan, leopard bh+trosor å massa trosor tofflor bolero glömde ja skriva. orkar inte lägga upp allt som andra gör... men mössan är min favvo:P Ska köpa fler:D
Tack Danne för en bra dag igår.

Kommentarer

Postat av: Tuija

Publicerad 2010-12-28 23:45:28

Ha det nu så bra på kryssningen! Var rädd om dig, gumman!



Kraaaaam

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela