Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Tävling från http://cravingforfashion.se

Publicerad 2010-12-24 15:38:53 i Allmänt

GOODIEBAG TÄVLING


Nu tänkte jag ha en liten tävling här i bloggen som jag vet att några har längtat efter. Man kan alltså vinna en exlusiv goodiebag värde ca 2700 kronor.

Lämna en kommentar här om varför just du ska vinna en rosa, lyxig goodiebag. Du får gärna blogga om tävlingen i din blogg om du vill ha extra stor chans att vinna,
Vinnaren dras på söndag 26/12 kl 23.59.


(Eventuell fraktkostnad får vinnaren stå för själv om du inte bor i Stockholmsområdet och har möjlighet att hämta upp den)

♥Lycka till♥



Från http://cravingforfashion.se

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2010-12-24 15:59:32

jag vill vinna för att jag vill skämma bort mig själv och ha en tjejkväll med min underbara zanna

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-12-24 17:24:00

Jag vill vinna och få lite extra glam och lyx i min vardag! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela