Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Till den kalla anonyma

Publicerad 2010-12-20 15:10:27 i Allmänt

Som skrev :
Anonym om Saknar sååååå:
försök gå vidare, du väljer själv om du ska må dåligt eller inte, om du går hela dagarna och tycker synd om dig själv så gör du det inte direkt lättare för dig, ja menar inte att du ska glömma allt utan att se frammot. sluta sök uppmärksamhet för man tycker synd om dig till en början sen blir det bara så mycket tjat och gnäll, och det känns som om du tar theo som en ursäkt till att få uppmärksamhet, ja vet hur det känns att förlora ett barn, min dotter va 4 år när hon dog, men inte går jag och vill att alla ska tycka synd om mig,
och på ett sätt så är det ju också ditt fel, om du väljer att lämna din son till någon så är det fortfarande ditt ansvar att se till att ingen händer den personen, och det måste ha funnits tecken på att ngt var fel, så då skulle du tänk på theo och på hans bästa och inte på dig själv , jag känner med theo, jag tycker synd om theo, att han skulle få utstå den smärtan och få dö på grund av att hans mamma gör fel val.
så sluta tyck synd om dig själv och förstå att du hade mkt med det som hände att göra.
IP: 82.209.175.124



---


Stör de dig att ja skriver kolla inte då. Som du ser står de att jag skriver om min saknad å sorg, då ska inte du komma å klanka på mig.... Jag har rätt att skriva vad jag vill.... Alla som känner mig VET att ja inte vill att dom ska tycka synd om mig.... Så kom inte å döm mig !!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: madeleine

Publicerad 2010-12-20 18:48:39

till anonym:



blev ditt barn mördad av den du älskade?

vad då en del är zannas fel för att hon lämnade sin son med sin kille som hon litade på och älskade hur fan kan du skriva så det är väl inte hennes fel att han var en jävla idiot.



jag kan intyga att zanna inte vill att man tycker synd om henne och jag var en av dem som sa att hon skulle skaffa en blogg och skriva om sin sorg för att det kan finnas andra där ute som läser den och går igenom samma sak och få se att dom inte är ensama.



det är bara fem månader sen och du anser att zanna ska gå vidare och inte vara ledsen mer hur jävla störd är du har du något hjärta alls....

Postat av: Veronica

Publicerad 2010-12-20 19:09:08

men vad e de för idiot?

ta inte åt dig zanna, vad du väljer att skriva o inte är upp till dig, det är din blogg. och det här är (tycker jag) ett bra sätt att bearbeta det som hänt. inte för att du någonsin kommer att glömma (ingen av oss) men skriva av sig är jätte bra. så snälla zanna ta inte åt dig utan försök se mellan händerna och låt den här omogna personen inte trycka ner dig.

du är värd så mycket mer!

Stor kram

Postat av: mo

Publicerad 2010-12-20 19:52:32

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-20 19:53:46

Jag tyckte det var mycket bra skrivet av den anonyma.. Anonym skrev på exakt det sättet jag jag tyckte, men jag kunde inte uttrycka mig i ord.



Zanna du har rätt att skriva vad du vill, men tänk efter/innan hur du formulerar dig för alla inlägg är faktiskt bara om hur synd det är om dig, och hur du shoppar/ slösar pengar på skit som gör att du mår bra för stunden.

Postat av: monica

Publicerad 2010-12-20 20:14:46

Herregud blir ju ilsk som ett bi... Hur kan en människa skriva detta... Bara för att hon inte känner saknad för sitt barn... jag menar hallå hur kan man bara gå vidare som om inget har hänt??? Självklart ska du skriva av dig här på bloggen de är ju därför du har startat den, den är ju för dig och dina tankar!! Bry dig inte om detta inlägg... Hon är säkert bara avundsjuk på att du har så många med dig på din resa... men de ska du ha, för du är en fin människa och man behöver all stöttning man kan få för att kunna gå vidare... Kan inte känna det du känner men jag hade helt klart sörjt mitt barn och inte bara låtsas som inget hänt, sen på det sättet du blivit av med ditt barn!!!

Postat av: natta

Publicerad 2010-12-21 00:25:44

gumman du ska verkligen inte ta åt dig, det sa jag till dig förut. Det tar tid att bearbeta sorg, alla har sina egna sätt att hantera det, och det är jätte bra för dig själv att du skriver om det, och det är bra för dina nära och kära oxå, (: så du ska absolut inte sluta skriva bara för att en människa stör sig på det.. Den personen som skrivit det försår jag inte hur den tänker. Om denna person nu verkligen förlorat ett barn som han/hon skriver så undrar jag hur det står till i dens hjärna. För alla som förlorat en närstående oavsett om det är ett syskon/föräldrar/barn eller vän så vet de som förlorat ngn att sorg tar tid, Det är ingenting som bara släpper. och man glömmer defenetift inte någon som gått bort, Daniel (min morbror) gick bort 8 år sedan och jag tänker fortfarande på han varje kväll.



Och zanna, Du är en så oerhört stark människa, jag vet att allt är jobbigt för dig. Men du klarar detta. (: Det vet jag . <3 älskar dig vännen kram nathalie.

Postat av: Zanna

Publicerad 2010-12-21 14:45:48

Jag tackar alla ni är goa å tack för att ni stöttar <3

Postat av: monica

Publicerad 2010-12-21 20:04:29

gah läste den anonyma komentaren du fått till detta inlägg hade egentligen velat skriva till den personen men han/hon vågade inte skriva sitt namn, varför bry sig om en kommentar som personen i fråga inte kan stå för... DET ÄR SYND om dig tro inget annat du har all rätt till att sörja... Och du fega jävel om de stör dig på att Zanna sörjer läs inte hennes blogg då, bloggen handlar om hennes sorg om hennes stora förlust, hur tror du att du hade tacklat det? Gått vidare utan en tanke precis som den första anonyma? Skrattretande att ni inte vågar stå för era kommentarer varför ens skicka de då? Snacka om att sparka på någon som redan ligger ner... och Zanna tänk inte efter innan du skriver det ska komma från hjärtat de du skriver tänker på dig dagligen <3

Postat av: Madde

Publicerad 2010-12-21 20:17:56

Helt seriöst.. den kommentaren gjorde mig riktigt jävla förbannad!! Hur i all sin dar kan man skriva något sådant? Den personen som skrivit det måste sakna hjärta, fyfan så svinigt! Riktigt jävla äckligt.



Zanna, TA INTE ÅT DIG! Personen som skrivit detta vet inte ett skit av vad den snackar om.. det är tragiskt att ens komma på tanken att skriva något sådant.

Klart som fan att det du gått/går igenom smärtar något fruktansvärt, jag kan inte ens föreställa mig hur du känner. Och precis som flera andra skriver, att du startat en blogg för att skriva om vad du går igenom är ett bra sätt för att hjälpa dig bearbeta, så fortsätt med det! Skit i den där jävla känslokalla och hjärtlösa människan.

Jag om någon VET att du avskyr när folk tycker synd om dig. Usch, vet inte vad jag ska skriva, är så jävla förbannad på "anonym".. Och att inte ens våga skriva sitt namn, stå för vad man tycker, snacka om omoget! Fyfan!



Hjärtat, jag finns här för dig hela tiden, när som du behöver mig! Jag älskar dig, fina vän. <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela