Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Dag 06 – Min dag

Publicerad 2011-01-02 14:13:59 i Allmänt

Ja hela dagen har inte gått ännu, men men. Dagen börja med mess från maria, hon BOMBA mig med mess:P för att väcka mig haha... Gick över till henne å lämna sopsäck å hennes väska å hämta mina saker, sen hem igen å vänta på Madde mendans Bambsingen sov=) Sen kom Madde å hjälpte mig fota massa saker som ska ut på blocket.... har för jädra mkt saker asså... Uscha mig.. Ne så nu blir de pausa, sen får ja se om Knutte hör av sig så ja kan få hjälp på Ikea:D
Tjinegling fisring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela