Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

När man har tråk så....

Publicerad 2011-01-02 15:56:14 i Allmänt

Utseende:
Hårfärg: Svarthårig (sandré färgad vanligtvis)
Ögonfärg: blå/gröna (mellerade)
Längd: Typ162
Skostorlek:39
Ålder: 23
Kärlek:
Har du en kille just nu?  Nopps
Gillar du någon? Ja vet inte , kanske kanske inte.
Vem? Don't say
Har du haft många förhållanden? Hmm 5-6 Kanske. Men kanske 4 som kan räknas som seriösa
Smak & Stil:
Vad har du på dig? Just nu, Svarta mysbyxor med leopard kant linne, underkläder ,linne å gina tröja:)
Hur ser dina trosor ut? Svarta med hjärtan=)
Nu trodde du att du kom undan, berätta modellen? String
Har du bytt stil någon gång? Man testar ju sig fram och hittar sin stil
Vem är din förebild? Ingen
Dåligt:
Har du varit full? Få gånger, mest på senaste tiden.
Har du rökt? Aldrig, så jädra vidrigt (Stolt)
Har du snusat? Testat, värsta ruset:D
Har du gjort något olagligt? Hmm har väl alla!?
Har du slagit någon ner till marken? Beror på hur man ser de, men ah tror de.
Ja/Nej:
Är du allergisk mot något? Nickel & nyklipptgräs
Tror du på Gud? Ne och absolut inte nu
Är du vegitarian? Aldrig!!!
Är du olydig? Klart
Har du vart med om ett stort gräl? För många
Har du msn?  Vem har inte!?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela