Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Nyårsafton

Publicerad 2011-01-01 15:08:24 i Allmänt

Först va man deppig som ett as, tänkte tillbaka på hur lyckligaste i världen man va med sina två älskade i sitt liv. Satt mest i soffan å grät, (inget ovanligt) Snart ett halv år har gått sen mannen som VA de lyckligaste i mitt liv tog min son ifrån mig. Hela mitt liv, måste hitta nytt sätt att leva, vet dock inte hur länge ja orkar stå längre.
Sen fick ja å Maria tillbaka kontakten. Hon bjöd ut mig nästan i minsta sek... Å tack , guldvärt, fick en nyår utan ensamhet. Utan nyår med kärlek...
Det var lite kul å gå i mina pums i snön:D hihi mina fina leopard pums=)
Du gjorde min deppiga dag till en lyckad kväll...

Kommentarer

Postat av: l inh t o p huong

Publicerad 2011-01-01 16:18:08

gott nytt år!



.. tycker så synd om dig och din son:(<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela