Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Piercings

Publicerad 2011-01-06 00:58:07 i Allmänt

Bidde två piercings ida . skulle tatuerat klart benet men de bidde fel på maskinen, tuuuusan. ja som njööööt så... Blir att åka till graven nästa vecka:(
6 Månader har redan gått om exakt en vecka jag fattar inte. Vart försvinner tiden?
Känns skönt å höra att ja är omtyckt. å många som tror mig å stöttar mig..
älskar er... Tack för era värmande ord....
Kärlek till alla vänliga

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2011-01-08 01:38:15

Så söt han är Theo!!!Å va fin själv bilden är med alla blommor mm

Postat av: Zanna

Publicerad 2011-01-08 16:56:58

Tack så jätte mkt

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela