Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Uppe mer än 24 tim nu

Publicerad 2011-01-08 08:11:33 i Theo

Hopp varit uppe lite över 24 Tim . Krampar i magen , jag kollar på fotorna ja har och ber om tecken , känns som ja lurat mig själv att jag faktiskt haft den vackraste ängeln . Känns som jag inbillat mig . Förstår inte , på onsdag är def redan 6 månader sedan min dåvarande sambo mörda MITT BARN.... Jag har så svårt att förstå att jag levt med ett odjur utan att märka de.... Å sen "skylla" på deprission sen långt in i förra förhållandet och porrmissbruken sen sitt tidigare ox.... Är det en ursäkt för att röra ett barn? Vrf gav jag honom ny chans när jag märkte det med porren .... Åh hatar mig sååå .. Jag köpte verkligen hans historia " det är sen exet , man visste aldrig när man fick nästa gång och ensamheten satte spåren till missbruket " gaaaah att han ens kunde skylla på exet typ . Va dom hade för prob va ju inte vårat prob visst kan de satt spår som missbruk å deprission men hur i hellskottan kan man dölja de så många år som han påstog att de varit.... Kommer aldrig förstå ... Men Theo älskling mamma lovar att vi ses väldigt snart <3 ska fortsätta vila , sååå ont i magen :( kom nyss in med Diesel ox . Skönt med varma duntäcken....

Längtar så efter Farmor, åker till henne på tisda <3
Har förstorat bild på henne å Theo förra året ett tag innan ja träffa Patric.
Farmor fyllde ju 70 i dec , så nåt ska tanta få :)
Puss å kram ses på stan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-08 12:14:59

Hej (igen)!

Har du ngn du kan säga alla dessa saker till? Någon som lyssnar på dig? Någon som inte bara kommer med goda råd och sina egna åsikter? Vi människor har så lätt för att komma med goda råd och berätta om oss själva när det bästa ibland är att bara sitta tyst och lyssna....Tror det är viktigt att du får ur dig allt du känner. Var rädd om dig och vänd dig till de som bryr sig äkta om dig. Sänder dig goda tankar och hoppas du får vad du behöver just nu!

Postat av: Ingrid jerpenius

Publicerad 2011-01-08 14:39:13

Hej Zanna.Tänker på dig och hoppas så att du ska orka med att få sörja din fina goa söta Theo utan anklagelser.Det känns bra att du skriver att du ska till din farmor som är ett stöd för dig nu.

Vad andra människor skriver och tänker om det som hänt tycker jag är alldeles förfärligt.Allt är ju utrett av polis och åklagare mördaren dömd. Nu är det ditt liv det handlar om att du ska kunna gå vidare i livet. Låt dig inte nedtryckas av negativa personer. (Ta körkort om du får råd det är en så härlig frihet att åka när man vill det går ju att hyra en bil för en helg) Farmor blir säkert mycket glad för kortet på sig och Theo. Många varma kramar till dig /Ingrid

Postat av: Sofia

Publicerad 2011-01-08 16:41:04

Darin-Lovekiller

Texten passar in på honom.



R.I.P :(

Postat av: Zanna

Publicerad 2011-01-08 16:46:38

Tack så mkt.

C (antar ja de va) Jag känner att skriva är det bästa sättet, för då kommer de när jag känner det direkt. När jag pratar med de mer "profisionella" så kanske ja inte mår på de sättet som man gör när man är ensam å då.... Men jag förstår din poäng.



--

Ingrid,

Tack så mkt. jag försöker men inte alltid så lätt. Alltid lätt å sparka på de som redan ligger ner. Såna som inte har en varda utan måste lägga sig i å rota mer...

----



Sofia..



Tack har tänkt på de men de är lite mer om självmord!? elr har ja misstolkat texten. Kanske ska kolla lyricsen, Men jag känner med den låten.. Tack iaf <3

Postat av: C

Publicerad 2011-01-08 23:40:48

Tänkte att om det inte räcker att skriva så hoppas jag att du har vänner som lyssnar när du behöver det för det är ju som du säger att känslorna kommer när de kommer och det kanske inte gör det exakt när man har avtalad tid med ngn. Blir lite orolig för dig när du skriver att du hatar dig själv och borde sett..... Jag sitter inte inne med sanningen men jag tror att när man känner så, då behöver man ngn som stöttar en. Känner inte dig men tror du att det räcker med att skriva just nu? Eller har du det stödet omkring dig som du behöver?

Postat av: monica

Publicerad 2011-01-09 08:42:25

Va roligt att du ska åka och hälsa på din farmor <3 hon blir säkerligen jätte glad för kortet...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela