Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

lite skit

Publicerad 2011-02-22 01:51:27 i Allmänt

Hur bor du: Stor trea
Brukar du komma i tid: 99% i tid
Hur lång är du: 162
Kan du laga mat: jag lagade mkt mat innan mitt ex döda min son
Vad jobbar du med/pluggar du: jag pluggade sen blev de sjukskrivning pga min sons bortgpång
Vad har du på dig just nu:leopard tofflor, mysbraller med peopard , svart linne å lång tröja
Har du någon fobi: ORMAR å spindlar fy fasen
Hade du en bra kväll igår: tror ja hade de, minns knappt:P
Vilket är ditt senaste inköp: Leopard kilklack skor <3
Din favoritdryck på morgonen: powerking:P
Var fick du dina senaste pengar ifrån: fk
Har du sovit i din egen säng inatt: ah fasen va skönt, men längtar till min nya större säng:)
Vad hade du sönder senast: dörr
Vem snackade du med senast: carro 
Varm favoritdricka: Chai latte MUMS
Favoritdricka när du är riktigt törstig: powerking
Alkoholhaltig favoritdricka: orgasm å rosa pantern
När gjorde du senast något riktigt dumt: hmm nahe
Saknar du någon just nu: min SON å gosis
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Snacka skit , svika mig, elr ljuga för mig. Eller döda min son:@
Någon jag stör mig på: mkt.
Intressen: vettefan allt försvann när mitt liv dog

senaste person du kramade: GOSIS

Senaste person du ringde: Gosis
Senaste person som ringde dig: Madde
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: vet inte får framtiden visa tanke på min förlorade son
Längtar du till din nästa födelsedag:Nej
Har rakat dina ben någon gång:hahha skojjar du jaaaaaa
Är du sugen på något nu: min gosis å massa mys
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 1-2 gånger några ggr i veckan
Använder du hudkräm:yes
Attraheras du av män med skägg: nja, gör ju så ont
Micro-pop eller poppa själv:Micro
Brukar du baka: Nja men borde börja nu när man har diskmaskin:D
Röstade du i det senaste valet: Inte nåt. hade viktigare saker för mig som min sons begravning
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nae
Vilken låt lyssnade du senast på: My heart will go on
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nee:( men i förrgår <3
Vad tycker du är äckligt: Mkt
Har du pengar på mobilen: Neh har abonnemang:P

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela