Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Värsta dagen på länge

Publicerad 2011-01-31 16:25:23 i Allmänt

I slutet av förra veckan va ja med Cattiz på stan å hade jätte trevligt, vilket ja behövde, men vem i helskottan går mindre än 2 meter från mig å lossas som hon inte ser mig jo PATRICS mamma.... Hon kolla iskallt när ja sa "hej Gunilla", sen gick hon med näsan i vädret. Hela jag bara skaka , nästintill föll ihop. Usch kan inte fatta att det snart är  7 månadersen Theo togs i från mig. och begravdes för 4 månadersen.  Min älskade bebis... Va ja än gör försvinner inte smärtan, känner inte ens när ja gör nya piercings längre eller tatueringar. vad är detta?
Inte orkat blogga så mkt. Mått svin dåligt efter brevet med hot ja fick av aset å sen träffa på asets mamma, känner att ja är på ruta ett igen. Nu har han flyttats till skyddsfängelse ox. När ska jag få "skydd"?

Mår så illa, vrf? känner mc donald's lukt hela tiden, vädrar å vädrar. Lukten blir bara mer å mer , kände samma sak igår. Inte sovit inatt, usch vrf ska ja behöva ta alla tabletter för att orka leva? vrf ska ja straffas än idag? Är det mitt straff för att ja litade på en annan människa? Hoppas ja mår bättre imon, ska åka till Mjälby å tatuera klart djävulen under den ska de stå "Nemo me impune lacessit" - (Ingen provocerar mig ostraffat) sen ska det vara eld bakom djävulen å bakom texten. Får se hur de blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela