Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Lite uppdatering

Publicerad 2011-02-20 13:54:16 i Allmänt

1 februari- va ja å tatuera klar min djävul
Och träffa den knasigaste killen ever , börja prata om vädret å skit....
Men fö mig sa de klick, sen dess har vi umgåts <3





2 Feb blev de övernattning hos Alex å Jonas
3-6 feb sover ja kvar men hade sällskap av gosis som va knas å prata om vädret på tattoo studion :)
Mysigt 7 Feb åkte ja å gosis hem å sov, sen har han åkt hem å hit med några dagars mellanrum.
11 Feb åker gosis hem, ja börja få lite panik eftersom ja hatar att vara själv 12e varje månad, men så kom söta Carro som en ängel <3 sen dess har hon varit här och ox blivit min sambo :)
12 Feb grät ja floder så de sved men ja ville inte vara depp, trött på de. Så vi åkte till Nagge å Josse, där va så klart Jonna å Johan ox å alla barna å min vovve. Åååååh så yupisk så gör min plutt sin klassiker, sätter på nån av barnens hello kitty gosse djur, varänada gång asså.... hmmmm jobbigt läge.
Sen på måndan va de 14 feb alltså alla fjärtansdag, vi städa å mublera om som as, Josse kom å hjälpte till. Dom fixa maten medans ja mötte min gosis. Nagge dök aldrig upp. Så han förstörde stämningen lite, men ja är nöjd trots att han c*a sig.
ja sen har ja köpt säng, matbord å barbord nu ox.
16 Feb tatuera ja mig
18 Februari piercades jag
sen på kvällen va ja å gosis på bio Sanctum 3D trodde den skulle va bättre men allt kan inte va bra.
Tsm 18/2-2011 han gör mig glad, men jag tar inget förgivet.... Är glad för stunderna vi har tillsammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela