Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Saknar å längtar

Publicerad 2011-02-22 02:03:22 i Allmänt

Saknar min gosis.
fasen blivit köp galen, (dock bevis på mitt dåliga psyke, gjort 3 piercingar å 4 tatueringar på en vecka å ska göra ny tattoo imon.
ida har ja köpt skor å massa annats på beställning. Mår dåligt men bra.
Väntar ox på mitt nya matbord, barbord å nya säng wiiiie:D
fast med 6 stolar
resten av bilderna kommer när leveranden kommer:D natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela