Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Imon

Publicerad 2011-06-22 12:43:41 i Theo


Imon skulle han fyllt 3 år. Men Patric valde hans livslängd, Han lever i ett fngelse, maten serveras. Han har rutiner. Behöver inte bry sig om någonting. Han dömdes 12 år för mord varav han sitter av 8 år men nu har det gått ett år så om 7 år. Dömd? är han verkligen dömd? Tror inte de. Jag är dömd för livet av att min friska son togs ifrån mig. 2 år 19 dagar. Jag får leva med sorgen ,kämpa med ångesten. Kämpa med att klara av att leva å ha tak över huvudet. Gå från att plugga å jobba till sjukskriven å uselt med pengar så ja nätt å jämnt klarar mig. Plus dömd av en del av Sverige som tycker jag borde sett va som försegick, hade jag sett hade jag aldrig stannat, Theo va/är mitt allt. Solstrålen som alla älska.... Vet inte hur l'nge ja orkar. Det har snart gått ett helt jädra år sen han mördades i MITT hem.... Jag faller.....





Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela