Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

begravningen 3/9-2010

Publicerad 2010-12-21 14:34:17 i Theo

Kunde knappt gå in där å veta att MIN son ligger i den kistan. Att behöva gå igenom detta är bedrövande.
Tårar föll innan ja ens gick in å föll ihop x antal ggr. MIN SON...... Man ska inte genomgå detta , han blev 2 år 18 dagar MIN son....  Att leva utan dig är åt skogen. Saknar dig så, önskar jag hade mirakel ögon så ja kunde se nåt. Jag fattar inte jag funderar tillbaka om å om men jag finner INGET som skulle gjort mig misstänksam....
Skiter i va NI skriver att jag BORDE ha sett.. Jag såg INGENTING. Ingen har betytt/betyder mer än Theo, Hade jag märkt något hade jag dragit direkt... Theo är min guld klimp mitt ALLT... det finns mammor som blundar, som Bobby fallet. Men jag är inte sån. Jag fick veta i mitten av dec att ja va gravid 2007 Januari 2008 Tog hans pappa stryptag å slängde ner mig på kakelgolv satte sig gränsle över mig å tog handen över hela fejset så ja kände hur ja höll på att kvävas, då bestämde jag mig för att "fly" på ett snyggt sätt. För jag ville ju ha mitt barn, vem vet hade ja stannat kvar kanske jag inte hade fött Theo!? Gjorde jag fel då ox? Jag va ensam hela graviditeten och 1 år från att han föddes, så inget handla om att ja va desperat att ha nån. För ja klarade mig själv, så vrf skulle ja börja tänka på mig själv NU?
Hur skulle jag fatta....???????
(Denna bilden är tagen 26 Juni) - efter att min x sambo brytit armen på honom (vilket jag fick veta av POLISEN) å 16 dagar innan han mördades, SKA NI VERKLIGEN DÖMA MIG???? Hur skulle jag kunna se, så här va det hela tiden.......
Att jag har kvar dessa bilder är för att jag inte kan ta bort min son...
Ingen kunde se nåt. Även om hans familj vänt mig ryggen HELT sen dagen han anhölls, så vet jag att dom heller inte sett något.... INGEN som känner honom trodde på mord elr nåt. Antagligen som mig att de måste blivit misstag elr nåt fel... Tills allt sas på rättegången, då föll allt på plats. Än idag kan jag inte fatta hur en med sånt hjärta som han hade kunde göra nåt sånt... Han tog verkligen hand om Theo, hade så mkt planer den sommaren..
Har man levt ihop ett år ska man för tusan kunna lita på sin pojkvän, man ska inte behöva fundera "tänk om" Jag beskyller mig tillräckligt... Ingen behöver ge mig mer ångest än jag redan har. Äter olika tabletter för att ens klara av att stå. Vill ta mitt liv. Men jag vet inte hur. Är rädd för att misslyckas.....
SLUTA KLANKA Å DÖM.......
Jag mår skit som det är...
Vill jag tycka synd om mig så har ja all rätt till de....
Ända gången ja "tycker synd om mig" är på bloggen , varken mina vänner psykolog, kurator elr läkarn FÅR tycka synd om mig........
Att ja shoppar hmm till mitt hem är det fel!? Tror inte de... Någon som hört talas om "tröst"shopping?
Kanske bättre att börja knarka å så!?
Slut för denna gång....
Puss å kram till mina vänner. Älskar er sååååå

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2010-12-21 16:18:57

Det du genomgått är nästintill omänskligt, du har blivit sviken och bedragen av någon du älskat och förlorat den viktigaste personen i ditt liv. Jag dömer inte, jag skulle ha "tyckt synd" om mig själv mycket mer än du gör! Det är så lätt för andra som inte vet vad som hände eller vad du upplevde att döma, men vad säger att de skulle ha sett det du inte såg? Det din ex sambo gjorde kan man väl inte i sin vildaste fantasi tro att någon gör mot ett barn? Jag hoppas verkligen att du inte väljer att ta ditt liv för kom ihåg: DU ÄR OCKSÅ VÄRDEFULL!!! Ditt liv har ett värde med, även om det kan vara svårt att se det i det mörker du befinner dig i. Julen måste kännas som ett svart hål, men det kan inte bli värre än vad du har det nu. Det kan bara bli bättre även om det låter som en klyscha. Jävligt lätt för mig att sitta och skriva det, jag har inte förlorat ett barn, men omge dig med vänner som älskar dig för den du är. Ta hand om dig och skam till dem som lämnar så idiotiska kommentarer på din fina blogg!!!!

Postat av: Zanna

Publicerad 2010-12-21 16:22:10

Tack Jenny det värmer. Ja det är lätt för en person som inte vet vad man genomgår att skriva saker. Men jag förstår vad du menar... tack så mkt <3 Zanna

Postat av: Linnea

Publicerad 2010-12-21 21:13:59

Hej Zanna! jag vet inte vad jag ska skriva men jag skickar alla kärlek kraft o styrka till dig, ta en dag i taget, kan inte förstå hur du känner har heller inte varit med om det du har, men jag känner att jag blir helt otroligt ledsen för det jag läser har sj en dotter som snart ska fylla två år... fattar inte äns hur man kan bli arg på en så liten en.... helt ofattbart!!!! o sen göra det din xsambo gjorde mot din son helt galet (tårarna rinner) tycker såååå fruktansvärt synd om Theo som fick lida så o dig tycker jag synd om vare sig du vill det eller inte

Alla Kramar i världen till dig o lille Theo <3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela