Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Saknar sååååå

Publicerad 2010-12-19 20:51:11 i Theo

Hopp då börjar skiten komma sakta men säkert, Me dont like.... Hoppas sötnosen hinner komma innnan de bryter ut helt, Orkar inte mer...... Att vara deppig rädd å icke presterande typen är INTE jag..... HAN Tog stora delen av mitt liv.... Han må mördat min son, men en stor del av mig försvan lika fort ox...... Ni fattar inte hur ont det gör att förlora ett barn vars sambo gör det i min sons säng..... Klumpar i magen... Hur kan man? Hur kan man ens höja en hand mot ett barn!? Det kommer jag aldrig få svar på.... Jag kommer/är så rädd att försöka vara glad å se framåt. Jag känner bara att "aja jag har ändå inget att förlora" För han är redan borta...... Hoppas du Ruttnar.... Men han VA en fin människa. Han gav mig glädjen å hatet .... Usch mår inte bra.... Va ska man skriva. Jag saknar min THEO HAMMARSTRÖM som skulle varit 2½ nu... Om inte "hans" porr misbrukare till styvpappa döda honom.... Skäms såå.. Att man kunde vara så blind..... Kan inte beskriva min smärta i ord kan bara inte....
:(

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-19 21:51:11

försök gå vidare, du väljer själv om du ska må dåligt eller inte, om du går hela dagarna och tycker synd om dig själv så gör du det inte direkt lättare för dig, ja menar inte att du ska glömma allt utan att se frammot. sluta sök uppmärksamhet för man tycker synd om dig till en början sen blir det bara så mycket tjat och gnäll, och det känns som om du tar theo som en ursäkt till att få uppmärksamhet, ja vet hur det känns att förlora ett barn, min dotter va 4 år när hon dog, men inte går jag och vill att alla ska tycka synd om mig,

och på ett sätt så är det ju också ditt fel, om du väljer att lämna din son till någon så är det fortfarande ditt ansvar att se till att ingen händer den personen, och det måste ha funnits tecken på att ngt var fel, så då skulle du tänk på theo och på hans bästa och inte på dig själv , jag känner med theo, jag tycker synd om theo, att han skulle få utstå den smärtan och få dö på grund av att hans mamma gör fel val.

så sluta tyck synd om dig själv och förstå att du hade mkt med det som hände att göra.

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-19 22:55:27

huuu kan inte förstå...... känns så sjukt, tänker mig in i din situation, tårarna rinner!!!! Kämpa på!!! Kramar från mig!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela