Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Tack till er som läser och "försöker" förstå min sorg.

Publicerad 2010-12-24 13:37:56 i Allmänt

Tack ( Veronica) du kommer alltid va "storasyrran" jag aldrig fick bra kontakt med. Saknar dig faktiskt.... Vänner och er obehöriga som läser, det värmer oehört att se hur många som läser å hur nu kommenterar, det berör mig lika mkt som de jag skriver berör er......

God Jul Älskling, mamma önskar verkligen du kunde vara med mammsen å busa som förra året och året innan det. Saknaden (fattas ord) för hur mkt.. Älskar dig nu å för alltid ♥ Din mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela