Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Till min son!

Publicerad 2010-12-23 19:37:55 i Theo

Hur ska jag klara av dagen? Allt skulle ju börjat idag med mys å imon mys med varsin julklapp till frukost. Men de kan jag drömma om för så kommer de inte bli.... Hatar verkligen mig själv. Hur kunde han hålla de så hemligt i 6 månader, utan att visa ilska inför mig mot Theo? Varför visa inte Theo nåt?! Saknar dig min ängel...... <3

Jul avslutning hos dagmamman
Nyfiken fis
Julklappsöppning på morra
Chokladpudding tyckte hjärtat om
Trötta på väg hem från Patric's systser
Puss puss mamma Älskar dig <3

Kommentarer

Postat av: johanna

Publicerad 2010-12-24 00:12:29

hejsan tjejen! känner inte dig men tårarna rinner när jag läser dina inlägg :( kan inte med ord beskriva hur mycket jag känner med dig! sorgen...saknaden... efter en så fin pojke... full av liv och glädje.. ont anande om ödet.. kräket som gjorde detta mot både dig och theo får förhoppningsvis ett helvete till liv! han förtjänar absolut inget annat! aldrig kommer du komma ifrån din sorg och saknad men tids nog kommer du att kunna leva med den. vägen dit kommer att vara lång och smärtsam men det är även meningen för att både din kropp och själ skall hinna med. ska tända ett ljus för theo imorgon och tänka lite extra på er!! ta hand om dig! massor med styrkekramar från mig

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela