Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Farmor <3

Publicerad 2011-01-15 13:55:54 i Allmänt

Prata med farmor inatt. Stackarn blir kvar ännu en dag, hade hon mått bra ida hade hon fått komma hem men icke, de visa sig att hon inte tål morfin så aaaaaj stackars fot... Stackars min gamla farmor. Va ute med hundarna förut, fasen va mkt snööö, å inget plog på gården. Hur ska hon klara sig när jag väl ska hem.? Det är så tomt utan henne. usch är det inte det ena så är det de andra ist.
Vrf kan inte något vara bra för en gångsskull!?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-18 19:17:08

Hej Zanna. Så rar och fin din farmor ser ut att vara.Var rädd om henne och krama henne från mig.Tråkigt att hon har ont. Min mamma hade jättefula bensår som hon fick hudtransplantera från låren 3 gånger.Ketogan värktabl lindrade smärtan. Hoppas din farmor får bli smärtfri. Hälsningar Ingrid

[email protected]

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela