Saknaden och glädjen i mitt liv

Ni får gärna skicka en kommentar, de ger mig större lust att fortsätta blogga, puss å kram

Pust

Publicerad 2011-01-24 22:23:48 i Allmänt

Nu är bloggen låst, för gott tror ja. Patric's familj ska fasen inte få gotta sig åt att ja mår skit elr ha med å göra va ja gör. Fick ett brev på 6 sidor av honom, slag i magen asså. "Ja vill bara ha rätt till det som är mitt - utan tjaffs eller bråk" - Men ah ge tillbaka min son så får du lindrigare straff? Same shit.
Skit samma, Beställt nytt wii med wii fit å några extra spel, sen fick man med Guitar hero:p
Sen souraondsystem å ny data eftersom han ska ha tillbaka allt. Lika bra. Samtidigt "shopping" får mig att må bra mår ja skit av att handla. Sen är det inte kul när folk tror att ja skryter, det är bara ett bevis på att jag mår SKIT.

Idag träffa ja flickorna , de va längesen å mkt trevligt. Saknat er <3

När ska allt ta slut!? Aja skit samma, ja gör va ja kan göra för att överleva allt... Damn va ja hatar detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Saknaden av min son Theo

Skriver om allt från himmel och jord, men mest om min saknade son som Dog 12 juli 2010 och född 23 juni 2008 , skriver mkt om sorg å min tragiska vardag

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela